Meeting Planner

MeetingSelect zoekt ter uitbreiding van het team een Meeting Planner.

Hoe ziet je dag er uit?

Je dag bestaat uit afwisseling, uitdaging en plezier. Centraal staat het zoeken, boeken en reserveren van hotels- en vergaderlocaties voor allerlei externe bijeenkomsten voor onze klanten. Je verzorgt of ondersteunt het gehele proces van aanvraag tot contract en maakt hierbij gebruik van onze eigen geavanceerde meeting booking to

Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke pijlers en zijn verweven in al je dagelijkse bezigheden. Je denkt graag mee met onze klanten en zoekt en adviseert de klant over de beste locaties. Je bent medeverantwoordelijk voor inkomend en uitgaand telefoonverkeer, waarbij je regelmatig onderhandelt met locaties over tarieven en voorwaarden. Iets waar jij je hand niet voor omdraait. Tegelijkertijd zijn er verzoeken ter ondersteuning aan het Sales team en geef je updates over de stand van zaken van de klanten die jij bedient.

Om je kennis te verbreden ben je met enige regelmaat op pad. Dit kan bestaan uit het bezoeken van locaties die voor jouw klanten belangrijk zijn, het op uitnodiging bezoeken van nieuwe of vernieuwde locaties of het deelnemen aan internationale beurzen of fam. trips naar het buitenland. Kortom, geen dag is hetzelfde!

 

Wij bieden

  • Een marktconform salaris.
  • Een uitdagende baan om om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Korting op hotelovernachtingen bij onze hotelpartners zowel nationaal als internationaal. Voor als je zin hebt in een weekendje weg.
  • Een ongekend goede werksfeer. Met leuke teamuitjes en een informele communicatie.
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur.
  • Reiskostenvergoeding en collectieve korting op je zorgverzekering.
  • Een platte, groeiende organisatie met veel ambities in de breedste zin van het woord.

 

Wij vragen

  • Je geniet een opleiding bij voorkeur uit de hotel of reisbranche zoals MTRO/TIO/NHTV/Hotelschool.
  • Je hebt een hoog werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de hotel of reisbranche, bij voorkeur op een banquet sales afdeling.
  • Je geniet van de hospitality markt en bent goed in venue sourcing, oftewel het aanbevelen van geschikte locaties aan onze klanten.
  • Je communiceert sterk met onze klanten en weet ook onze boekers professioneel te adviseren. Je hebt dus goede contactuele eigenschappen; Je kunt tactvol optreden en goed omgaan met de veelzijdige externe relaties.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk. Je kennis van de Engelse taal is ook goed. Beheers je andere talen? Dan heb je een prĂ©.
  • Je bent bekend met MS Office.
  • Je bent in staat om moeiteloos pre en post sales gesprekken met de klant te voeren in aanloop naar of na afloop van bijeenkomsten.
  • Bovenal ben je collegiaal en help je je collega’s graag als zij het even drukker hebben dan jijzelf.

 

Solliciteren

Het Reserveringsteam bestaat uit enthousiaste professionals die met veel plezier onderdeel uitmaken van onze dynamische werkomgeving. Herken jij jezelf in het bovenstaande en kom jij ons reserveringsteam versterken?

Stuur je sollicitatie aan work@meetingselect.com t.a.v. Vanessa Huisman of bel met 06 – 290 77 133.


2017-08-22
U kunt bij ons gratis uw vacature voor de meeting industrie aanmelden. Het maakt niet uit of het gaat om een vaste of tijdelijke baan, full time of part time of een freelance opdracht. Wij zorgen dat uw vacature binnen 24 uur online staat. Uw meeting job kunt u hier aanmelden.


Ben jij de gedreven persoon die het Service Centre van Worldmeetings full time komt versterken?
 
Iedere twee weken weer op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Agenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV